fredag 6. februar 2009

Det satt langt inne

Her hadde jeg reist fra andre siden av byen med en litt pjuskete fireåring, forberedt undervisning og forbrukt CO2 - til ingen nytte. Som dere vet, mener jeg egentlig at dere skulle hatt ti timer histoire i uka, og jeg vil i hvert fall ikke miste de få timene vi har. Men jeg innså at dere hadde mange andre tanker oppi hodene deres i dag, og at det kanskje ikke var helt rimelig at dere var den eneste klassen som hadde undervisning en time før "stengetid". Vel, litt slukøret ruslet vi tilbake. Noe godt kom det likevel ut av vårt korte møte: kommentarene om at dere savnet bloggen (og så syntes jo Alfred det var litt stas å hilse på så store ungdommer :-)

Jeg håper alle etter hvert har funnet ut hva dere vil til høsten, og ønsker dere lykke til med valgene deres!

2 kommentarer:

Stine sa...

God bedring Alfred! :)

Vibeke Gilje Sanne sa...

Takk for omtanken, Stine :-)
Etter en uke i horisontal stilling, er Alfred omsider på bedringens vei. Og er han ikke barnehageklar på fredag, så dukker han nok opp på Brundalen igjen. Gutten er nemlig svært glad i gode historier...